De online aanwezigheid raakt vrijwel alle facetten van een bedrijf of organisatie. Een goede internetstrategie gaat daarom over meer dan alleen de website en online marketing. Online activiteiten brengen vaak niet genoeg wat men ervan verwacht had. Onderdelen sluiten niet op elkaar aan. Of erger nog, ze kunnen niet meer op elkaar aansluiten. Is zoiets te voorkomen? Ja. Bij Spreadit vragen we door en denken we verder. Doel: een online strategie en uitvoering die meetbaar resultaat geeft.

Cross channel

Er heeft een grote verschuiving plaatsgevonden van traditionele (offline) media naar nieuwe soorten media. Daar hoort een andere manier van denken en werken bij. De Hart Voor De Zaak cross-channel communicatiegroep zet merken en mensen in beweging. Opererend op het raakvlak van online en offline technologie en creativiteit. Precies in dat spanningsveld ontstaan verrassende inzichten en innovatieve concepten die voor onze opdrachtgevers het verschil maken in merkbeleving, impact en boven alles omzet. Spreadit maakt zelfstandig opererend deel uit van de Hart Voor De Zaak groep.

Verhoog uw online conversie: download het whitepaper

Neem contact op



Cases

Neem contact op